Clinique Intro Kit Cilt Tipi 2

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Kuru karma bir cilt tipine sahibim yani T bölgem yağlı ama yanaklarım kuru. Havaların değişmesiyle kullandığım yüz kremim bana yeterli gelmemeye başladı. Arada başka kremler kullansamda en çok şurada yazısını yazdığım Loreal'in Skin Perfection Nemlendiricisini kullanıyorum daha doğrusu kullanıyordum. Uzun araştırmalar sonunda Clinique'in Intro Kit'lerini buldum ve cilt tipime uygun olanı yani Cilt Tipi 2'yi seçip 7 Temmuz günü siparişimi verdim ve 9 Temmuzda elimdeydi. Yaklaşık 1 aydır kullandığım bu setin cildime etkisini sizlere anlatmaya karar verdim... 



Ürünün vaad ettikleri:3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi cilde gereken temel bakımı sağlar.Hassas ama etkin temizleme sağlar.Ölü hücreleri, pürüzleri, fazla yağı yok ederek cildi arındırır.Yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm için cildin nem bariyerini güçlendirir.Her adım, bir sonrakinden en yüksek verimi almanızı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Sonuç:Daha temiz, sağlıklı ve canlı bir cilt.



Setin içinde; 1 adet 50ml'lik yüz yıkama jeli, 1 adet 100ml'lik arındırıcı tonik, 1 adet 30ml'lik nemlendirici krem bulunuyor. Siparişle birlikte 2 adet deneme boyu üründe seçebiliyordunuz bende aynı setin 15ml'lik jel losyonunu seçtim...

**

Bendeki etkileri:


* Yüz Temizleme Jeli: İlk kullandığım zamanlarda cildimi çok kuruttuğunu hissettim ama inatla kullanmaya devam ettim ve sonunda cildim alışınca o etkiler geçti. Kokusu ilk başlarda rahatsız ediyordu ama simdilerde alıştım. Ufacık yani nohut tanesi kadarı tüm cildime yetiyor. Yüzümdeki fazla yağı anında arındırıyor.


* Clarifying Lotion Arındırıcı Losyon (Tonik): Yüzü yakma etkisine sahipmiş! Setin açıklamasında da yüzde yanma hissi olabilir diye yazıyordu ama yorumlarda falan okuduğumda da aynı şeyleri görüp biraz gözümü korkutmadı desem yalan olur. İlk kullanımda cayır cayır yaktı! Yüzüme biri ateş çaksa havaya uçabilirdim o derece! Ama bunun sebebi benim pamuğu yüzüme sıvar gibi sürmemdendi farkettim çünkü akşam tampon hareketlerle sürdüğümde o kadar çok yakmadı. Hala yakmıyor mu yakıyor ama alıştım. Ayrıca ilk sürdüğümde de hatta şimdilerde bile cildimin hassasiyetinden dolayı bazen kırmızı kırmızı şiş noktalar çıkıp iniyor.  


* Dramatically Different Nemlendirici Krem: Şimdilerde en sevdiğim kremim! Yüzümü acayip iyi nemlendiriyor ve gün boyu nemli kalmasını sağlıyor. Yanaklarım en kuru olduğu ve nerdeyse pul pul derimin döküleceğini sandığım en umutsuz zamanımda ilaç gibi geldi. Yanaklarımda hala kuruluk yok mu derseniz evet var ama olsun eski halinden bin kat iyidir. Hemde daha yolun başındayız. Yalnız biraz ağır bir yapısı olduğundan şu sıcak günlerde çok az sürüyorum belkide kuruluk o yüzdende olabilir. 


* Dramatically Different Nemlendirici Losyon: Bu kitin bir kremli bide losyonlu olanı var! Ben kremli olanı tercih ettim ama yanında sample olarak losyonun minik boyunu seçmiştim çünkü merak ediyordum. İlk günlerde kremi kullanmayıp losyonu denedim ama hiç etkisi olmadı. Kuru yanaklarım aynen kuru kaldı :D  İyi ki nemlendirici kremi seçmişim diyorum. Çoğu okuduğum yorumda da losyondan memnun olmayanlar vardı. 



Bu seti Clinique'in kendi sitesinden 75 TL'ye satın aldım. Alırken ilk başta çok paraymış gibi gelebilir ama kullandıkça aslında hakettiğini anlıyorsunuz. Kullandıkça sanki bitmiyormuş gibi geliyor. Yani boyutları gayet yeterli ve tatmin edici. Yaklaşık 1 aydır kullandığım bu setin benim cildime etkileri işte bu şekildeydi. Sizde bu Intro Kit setlerden kullanıyor musunuz yada kullanmayı düşünüyor musunuz? Siz bu set hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...





You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡