Kimye 'Army of Lovers' Balmain Campaign 2015

by - 01:30

 Merhabalar!

Kimye haberlerinden sıkılıyor musunuz? Ben bazen sıkılıyorum ama genelde iyi işler ortaya çıkardıkları için sıkı takipteyim. Kim Kardashian'ı sevmesemde takip ediyorum nasıl bir çelişki bende bilemiyorum. :)  Geçtiğimiz günlerde Kim Kardashian herşeyi olduğu gibi Balmain'in bu Spring/Summer 2015 Menswear kampanyasında kocacığı Kanye West ile yer aldıklarını resmen duyurdu. Erkek giyim kampanyası olmasına rağmen Kim'de Balmain'in kıyafetlerini giymiş. Bu reklam kampanyasının fotoğraflarınıda Mario Sorrenti çekmiş. Bu kampanyada Kim ve Kanye'nin yakın arkadaşı olan Balmain'in Kreatif direktörü Oliver Rousteing'i kıramayıp mı yer aldılar yoksa para için mi yer aldılar bilemiyorum ama ortaya çok iyi kareler çıkmış. Ben çok beğendim...














Bu konuyla ilgili size bir istatistikte vereyim. Balmain bu kampanyanın görselini sabah erken saatlerde Twitter hesabında yayınladığı ilk 30 dakika içinde 3.000 retweet almış! Nasıl yüksek bir rakam olduğunu düşünebiliyor musunuz? Buarada Balmain'in Adriana Lima, Joan Smalls, Rosie Huntington Whiteley, Isabeli Fontana ve Crista Cober gibi modellerin yer aldığı kampanyasının görsellerinide görmek isterseniz tıklayın. Siz ne düşünüyorsunuz Kimye'nin yeni gündemde olma kampanyası hakkında? Kampanyanın görsellerini nasıl buldunuz? Sizin görüşlerinizide duymak isterim...


Kaynak:DailyMail




You May Also Like

2 Yorum

  1. Bende hic sevmedigim halde surekli takip ediyorum :)) .ama bence vs angels daha guzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dertten muzdaribiz desene :)
      Onların reklam kampanyası çok ayrı bir bomba olmuş ya.

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡