Kim Kardashian'ın 'Fleur Fatale' Parfümü Dubai Tanıtımı Kıyafetleri

by - 01:30

 Merhaba kızlar!

Kim Kardashian ve kardeşlerinin nerdeyse el atmadığı iş kalmadı. Kardashian Beauty adı altında bir kozmetik markaları vardı biliyorsunuz. Ürünleri bayada iyi tepkiler alıyor, fiyatlarıysa bence normal ölçüde. Neyse şimdide Kim Kardashian parfüm konusuna el atmış bulunmakta! 'Fleur Fatale' isimli parfümünün tanıtımı için ordan oraya koşturup duruyor. Lansmanlara katılırkende kıyafet seçimlerini beğenmeye başladım. En son Dubai tanıtımındaki kıyafetlerinide gördükten sonra artık yazmalıyım dedim...



 Dubai'deki gündüz tanıtım etkinliğinde siyah Balmain crop top ve siyah yüksek bel, bol paçalı Alexander McQueen pantolonu kombinlemiş. Çok siyahlara bürünmüş olmasına ve üzerindeki tek rengin kırmızı dudakları olmasına rağmen bu halini çok beğendim. Her zamanki Kim Kardashian fönünüde çektirerek saçlarının jilet gibi olmasını sağlamış ve görünümünü güzelce tamamlamış...




Akşam tanıtım partisindeyse tam tersi şekilde giyinmiş. Bembeyaz dar kesimli (slip) midi boy, boğazlı, kolsuz bir Torn by Ronny Kobo elbise giyinmiş. Bu boydaki elbiseleri sevmiyorum. Elbisenin hem boyu kötü hemde boğazlı olması kötü. Elbisenin alakasız boyu zaten kısa olan Kim Kardashian'ı daha da kısa gösterecek haldeyken bide boğazlı olması durumu dahada beter hale getirmiş.  Ayakkabı olarakta favorisi Givenchy'nin nude renkli topuklularını tercih etmiş. Saç ve makyajının gündüzki halini hiç bozmadan sadece kırmızı yerine nude bir ruj sürmüş...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Kim Kardashian'ın giyimini uzun zamandır beğenmiyordum taa ki Kanye West giyimine el atana kadar! Kadını resmen baştan yarattı. Her ne kadar çoğu kıyafeti hakkıyla taşıyamasada ünlü markalar, tasarımcılar Kim Kardashian'a kıyafetlerini giydirmek için resmen yarışıyorlar. Kadının her giydiği olay olduğundan onu giydirmek için o kadar uğraşmakta haklılarda. Açıkcası beyaz elbiseli halini beğenmedim. Siyahlar içindeki kombineyse bayıldım. Buarada parfümü hakkında söylediklerini ve parfümün içeriğini merak edenler şu yazıyı okumalısınız. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizde Kim'i beğenmeyen ama takip etmekten vazgeçemeyenlerden misiniz? Öyleyse hadi gelin sarılalım...







You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡