Stil ikoncanı: Cholë Grace Moretz

by - 01:30

Stil ikoncanı: Cholë Grace Moretz
Merhabalaaarrrr!

Oyunculuğuna hayran olduğum ve çok başarılı bulduğum 10 Şubat 1997 doğumlu Cholë Grace Moretz'i bu seferki yazımda konuk etmek istedim. Henüz 17 yaşında olmasına rağmen bir kaç senedir oturttuğu kendine has bir stili var. O yüzden bende sizinle birlikte Cholë Moretz'in stilini biraz incelemek istedim...



Stil ikoncanı: Cholë Grace Moretz
Günlük hayatında ne tam anlamıyla klasik ne de spor tarzda giyiniyor. Henüz yaşı genç olduğundan bu stilide değişebilir. Genelde hafif topuklu ayakkabıları daha çok tercih ediyormuş. Tabi spor ayakkabılardan kim vazgeçebilirki onlarıda kombinlerine göre sıklıkla kullanıyormuş...



Stil ikoncanı: Cholë Grace Moretz
Her zamanki gibi Chole'unda havaalanı stili günlük hayatındaki kombinlerinden farklı değilmiş. Seyahatlerde içinde en rahat edilen şeylerin tercih edilmesi herkesin en doğal hakkı olduğu konusu benim için kesinlikle tartışmaya açık bir konu değildir! Buarada bu kızında siyah takıntısı var demedi demeyin...



Stil ikoncanı: Cholë Grace Moretz
Cholë Moretz'in en sevdiğim hallerine geldik! Kırmızı halı stilini gerçekten başarılı buluyorum. Çoğu ünlü ve ondan büyük olan kişilere taş çıkartacak kadar güzel giyiniyor. Genelde Valentino elbiselerin içindeyken çok hoş görünüyor. Mesela yeşil elbiseli hali gibi. İlerleyen zamanlarda giyeceği kıyafetleri şimdiden merak etmiyorum desem yalan olur...


Stil ikoncanı: Cholë Grace Moretz
Tamam iyi güzel dedik ama bazen o da ipin ucunu kaçırmıyor değil! Bazı katıldığı davetlerde, galalarda sanırım yaşını unutuyor vee koskocaman bir kadın gibi giyiniyor! Oysa çıtı pıtı giyindiği halleriyle ne kadarda güzel oluyor ve ışıldıyor değil mi? 


***

Cholë Grace Moretz hakkında benim size söyleyebileceklerim şimdilik bu kadar. Her geçen gün ilerlettiği oyunculuğuyla geleceğin en ünlü ve aranan isimlerinden biri olacağını düşünüyorum. Siz onun oyunculuğunu nasıl buluyorsunuz? Peki Cholë'ün giyim stili hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...



Görseller Google'dan Alıntıdır.




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡