Kırmızı Halı: CFDA Fashion Awards 2014

by - 01:30

 2 Haziran gecesi New York'ta düzenlenen CFDA Moda ödül gecesinin kırmızı halı yazısını beğendiklerim ve kararsız kaldıklarım diye iki kısımda incelemek istiyorum. Beğenmediklerimiyse yazma gereği duymadım ki eminim zaten onları her yerde görmüşsünüzdür. Uzun zamandır kırmızı halı yazısı yazmıyordum bu gece iyi oldu hemde yazmam için bahane oldu. Hadi bakalım başlayalım...


Kararsız Kaldıklarım;

Rihanna her zamanki 'Bad Girl Riri' haliyle karşımızda! Adam Selman imzalı bu elbisemsi şeyin üstünde yanlış duymadıysam 200.000 tane Swarovski kristali varmış. Şimdi ben buna elbise dersem diğerlerininkine ne demem gerek bilmiyorum o yüzden lafı fazla uzatmak istemiyorum. Gecede 'Moda ikonu' ödülünüde kaptı. Haa buarada kimileri, Riri'nin böyle giyinerek Instagram'ın hesabını kapatmasını boykot ettiğini falan söylüyorlar ama kimbilir neden giyindi...


 Coco Rocha gecede Christian Siriano'nun Resort 2014 koleksiyonundaki bu siyah-beyaz balık modelli, farklı desenli elbiseyi giymiş. Aslında bu görüntüsü hoşuma gitti mi gitmedi mi bilemedim...

Emmy Rossum'un fıstık yeşili elbisesi J.Mendel'in Fall 2014 koleksiyonundanmış. Uçuş uçuş olan elbisenin üst kısmını beğensemde etek kısmını pek beğenmediğim için bir kararsız kaldım. Kombinini Manolo Blahnik for J.Mendel siyah topuklularıyla tamamlamış...



Lupita Nyong'o yavaştan giyim tarzını bozmaya mı başladı bana mı öyle geliyor? Karışık desenli ve renkli olan croptop-kapri takımı Suno imzalıymış. Kombinini Sophia Webster'ın 'Coco' isimli topuklularıyla tamamlamış...

Marion Cotillard'ın oyunculuğu  ne kadar müthiş ise giyim tarzıda bir o kadar kötü. Keşke bir sihirli değnek olsada şu kızın giyim kuşamını değiştirseler! Christian Dior Couture elbise'yi giyeceğine Riri gibi yarıçıplak gelse daha iyiymiş...



Beğendiklerim;

 Blake Lively her zamanki gibi güzelliği ve şıklığıyla ışıldamıyor mu? Şu sıralar kırmızı halılarda terör estiriyor resmen yaa. Michael Kors'un Resort 2015 koleksiyonundan olan bu payetli elbisesini yakından beğenmedim ama uzaktan duruşuna bayıldım. Siz ne düşünüyorsunuz?


Olivia Palermo stilini en en en beğendiğim isimlerden biri olduğundan bu Ann Taylor takımını beğenmemek olmazdı. Bu senenin modası püsküllerinide her yerden sarkıtmış oohh sefası olsun. Aquazzura'nın 'Madison' isimli topukluları ve Lulu Guinness'in dudak şekilli clutchıylada kombinini tamamlamış...


 Solange Knowles gecede gümüş rengi ışıltılı Calvin Klein elbisesini giymiş. Bence bu haliyle biraz sade ve gösterişsiz kalmış...

Sophia Bush'u One Tree Hill dizisinden beri çok severim ve takibimdedir. Gecede Marchesa imzalı krem rengi bu lazer kesim desenli elbiseyi Stuart Weitzman 'Nudisttopuklularıyla tamamlamış ve bence çok güzel bir uyum yakalamış...

Olivia Wilde daha geçen gün doğum yapmamış mıydı ya? Vintage Mollie Parnis imzalı bu püsküllü elbisesi hem fazlalıklarını çok iyi saklamış hemde çok yakışmış. Ama keşke altına o Stuart Weitzman 'Nudist' topukluları giymeseymiş...



Joan Smalls'ı çok takip etmesemde beğeniyorum. Üzerindeki gecemavisi Prabal Gurung imzalı cut-out kesimli elbiseye bayıldım! Acayip seksi görünüyor gerçi genelde öyle yani o bir VS meleği ne bekliyoruz ki...

Hilary Rhoda'nın üzerindeki şeftali-pembe karışık tatlı tonlu desenli elbise J.Mendel imzalıymış. Kombinini Jimmy Choo clutchıyla tamamlamış...

Chanel Iman yani bu görüntü karşısında ne denir bilemedim. Siyah pullu-payetli Monique Lhuillier elbisesine aşık oldum. O kolların, o dekoltenin detayı aman yarabbi...


Kaynak:RCFA

***


Bir kırmızı halı yazısının daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Ben gecede en çok Blake Lively ve Sophia Bush'un görünümünü beğendim. Siz ne düşünüyorsunuz? Siz en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim... 


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Canıım mimlendin :) http://zamansozleri.blogspot.com.tr/2014/06/mim-seni-sen-yapan.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcım. En kısa sürede cevaplayacağım :* :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡