Stella McCartney: Alicia Keys & Yolanda Foster

by - 01:30

 Stella McCartney ve mükemmel tasarımlarından biriyle karşı karşıyayız. Elbisenin farklı renklerini farklı kişiler giymişler ama nedense ben sarı olanını yazmak istedim. Elbisenin kendisinde aksesuar olarak sarı altın bir kemer bulunuyor. Tabii bu elbiseyide farklı zamanlarda Alicia Keys vee Yolanda Foster giymiş. İsterseniz şimdi onlara bir bakalım...



 Alicia Keys bu limon sarısı son derece seksi görünümlü elbiseyi Aralık ayında Aria Awards 2013'te giymişti. Alicia Keys'in vücudunun bu elbiseye fazla iri geldiğini düşünüyorum. Yani şu kollarına, kalçalarına falan bir bakar mısınız? Sizce nasıl durmuş?


Yolanda Foster'da aynı elbiseyi Clive Davis' Pre-Grammys Party'de giymiş. Elbiseyi çok beğenmiş olmama rağmen Yolanda'ında vücut hatlarının bu elbiseye göre olmadığını düşünüyorum. Göğüs kısmına baksanıza nasıl potluk yapmış...


Kaynak:Perez Hilton


***


Anlayacağınız bu elbiseyi ortaya çıkartan deha Stella McCartney'e son derece saygı duyuyorum ve elbisenin modelinin herkese yakışmadığını düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz elbiseyi ve giyenlerin üzerindeki duruşunu? Fikirlerinizi öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. Elbise gerçekten çok zarif ve şık ama bende kimseciklere yakıştıramadım, taşıması zor bir kıyafet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bencede öyle tatlım. Elbisenin modeli falan harika ama taşıması gerçekten baya zor bir model :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡