Leighton Meester & Adam Brody Evlendi!

by - 00:30

 Merhaba güzellikler!

Şuan çok şaşırmış bir durumdayım. Yıllarımı verdiğim veee en sevdiğim dizilerin tartışılmaz 1 numarası olan Gossip Girl dizisindeki Blair Warldorf  karakteri sayesinde tanıdığım Leighton Meester ve The O.C dizisinde Seth karakterini canlandırdığında tanıdığım Adam Brody gizli bir törenle evlenmiş!
Yanlış hatırlamıyorsam Şubat ayında birliktelikleri açıklandı, Kasım ayında da nişanlanmışlardı. Çoooook sevimli bir çift olduklarını düşünüyorum!



Hatırlarsanız Blake Lively ve Ryan Reynolds'da aynı şekilde gizlice evlenmişlerdi. Galiba Gossip Girl dizisinin oyuncuları arasında gizlice evlenmek çok popüler oldu...

Kaynak:Just Jared


***

Leighton ve Adam zaten birbirlerine çok yakışıyorlar. Yani ben ikisinide çok seviyorum ve yakıştırıyorum. Amaaa gizli bir törenle evlenmelerine çok şaşırdım. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizde onları birbirine yakıştırıyor musunuz? Tabii bide Blake ve Ryan hakkında ne düşündüğünüzüde öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

10 Yorum

  1. aaa ben sevgili olduklarını bile bilmiyordum ama çocuk çok yakışıklıymış, birbirlerine de yakışmışlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveettt birlikteydiler şimdide evlilermiş ihihi :)

      Sil
  2. Aa çok şaşırdıım :) Bence de çok yakışıyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bence en iyisini yapmışlar :)) Kim gösterişli bir evliliğe imza atsa hemen ayrılıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında doğru diyorsun şatafatla başlayıp kavgalarla biten ne evlilikler gördük. Belkide böylesi daha iyidir. :))

      Sil
  4. Bence de cok yakisiyolardi ikisinde de masum bir yuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sana katılıyorum çok masum ifadeleri var yüzlerinin :)

      Sil
  5. bence isabet olmuş :) yakışıyorlar

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡