Yakı(şık)lı: Steven R McQueen

by - 08:17

1988 doğumlu Amerikalı ünlü oyuncu Steven R McQueen'den size biraz bahsetmek istedim. Asıl adı Steven Chadwick McQueen'miş. Sizi bilmem ama ben onu hastası olduğum dizi Vampir Günlüklerindeki canlandırdığı Jeremy Gilbert rolüyle tanıdım. Steven'da tıpkı Miley Cyrus, Vanessa Hudgens vs. oyuncular gibi Disney sayesinde ünlü olanlardanmış...


Ne kadar sportif biri olduğunu hepimiz biliyoruz dimi arkadaşlar? Vampir avcısı olarak dizide sürekli ön plana çıkartılan kaslı vücudu kendiliğinden oluşcak değil yaa. Neyse üvey babası Kanadalı bir buz hokeyi oyuncusuymuş. Kendiside buz hokeyini baya severmiş...








 Bu gördüklerinizde Steven'ın nam-ı değer Jeremy Gilbert'ın galalara, davetlere vs. ortamlara katılırkenki hallerinden. Açıkcası belli bir tarzı yok gibi bu çocuğun. Yani kafasına nasıl eserse öyle giyinenlerdenmiş. Bazen takım elbise giyerken bazense alalade bir tişört ve bir kot giyiyormuş. Yalnız yanında kızlar olduğunda takım elbise 4ever diyor gibime geldi. Steven'ın yanında Gossip Girl'ün Vanessa'sı Jessica Szhor'u görünce sizde benim gibi şaşırdınız mı???



Bunlarda Steven'ın dergilerde falan yer aldığı bazı fotoğraf çekimleri. İyi ki bir kaslı vücut yapmış bu da haa habire o kolları gösterecek şekilde pozlar falan vermiş. Gerçi bende o kadar uğraşıp vücudumu geliştirsem kaslı maslı yapsam bende aynen böyle yapardım heralde. Siz olsanız yapmaz mıydınız?


***


Benim Steven R McQueen hakkında söyleyeceklerim bu kadardı. Kendisini severek takip edenlerdenim efenim. Sizde sever misiniz Steven'ı? Haa buarada bu kadar görsel bana yetmedi ben daha fazlasını görmek istiyorum derseniz buraya tıklamanız yeterli...

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡